Åldrandet

Det här med att bli äldre har sina nackdelar.
Allting på kroppen börjar lixom hänga neråt.
Man tittar sej i spelgeln och funderar
"När fan hände detta?"

Det spelar ingen roll hur mycket man motionerar allt bara hänger ändå =)

Minnet sviker oxå.

Jag städade på jobbet igår och när jag nästan va klar kom jag på mej själv med att tänka

"När bestämde jag mej för att städa, och hur fan har det gått till?"

Ja menar man skulle ju kunna tro att ja e 80 år eller nåt, men jag är faktiskt bara 25.

Inte kan jag väl ha drabbats av Alzheimers redan????

=)


Nåväl, man blir äldre och det finns inget att göra åt det.
Varje ålder har sina för och nackdelar.

Nu: Mer kaffe

POK


Kommentarer
Postat av: Veronica

Man är inte äldre än vad man känner sig :p I mitt huvud är jag fortrarande typ 23 eller nåt..haha.



Yoga var väldigt bra men de ändrar tiderna nu till fredag kl. 20.00...smart drag där! >( Det är kul att träna, iaf just för stunden. Sen tröttnar jag säkert som med allt annat! Hehe..

2009-09-30 @ 10:03:59
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Mika

men du fyller faktiskt snart 26... skulle kunna vara ålderdemens =) haha

kram

2009-10-03 @ 10:43:24
URL: http://mika83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0