Har polisen fått fnatt?

"Jag tänkte höra om du ville följa med på bio, jag bjuder"
Jaha, säger du det.
Fast jag sa ju idag att det kanske e bäst att vi inte hörs av mer.

Jag skyllde på att mamma behövde hjälp med soffan
(det va sant, men hon behövde inte hjälp just idag sa hon sen)

"Om du ändå är i Södertälje kan du ju titta förbi en sväng. Om du har lust"
Nej, jag tänker inte ligga med dej.

Kan det möjligtvis vara så att han nu inser att han inte skulle ha tackat nej?
Att han skulle ha tänkt efter innan han öppnade käften om att vi inte ska "ha ett förhållande"

Hursomhelst är han försent ute.
Samma dag han sa att vi inte skulle inleda nåt förhållande började jag sakta men säkert förtränga alla eventuella känslor för honom.

Nu finns det inget kvar.
Inte heller han va mitt livs kärlek.
Jag undrar vem som är det egentligen.
Och vart han håller hus =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0