Hissa och dissa

Det har ju blivit omåttligt populärt att hissa och dissa.
Jag är inte sen att hänga på
Så därför:

Hiss:

Idag väljer jag att hissa hösten.
En förtjusande årstid där man får klä på sej mysioga tjocka tröjor.
En årstid där det är helt ok att stanna inomhus med en trevlig bok.
Jag gillar inte att bada, men när det är riktigt kallt finns det inget mer underbart än att glida ner i badkaret och bara drömma sej bort ett tag.


Diss:

Jag dissar människor som medvetet (försöker) såra andra.
Som ser det hela som ett spel, en lek.
Såna människor är för mej helt patetiska och har ett väldigt tråkigt liv.
Va e nöjet lixom?
Vad får man ut av det?
Man måste vara jävligt missnöjd med sitt eget liv om man hela tiden måste vara elak mot andra.
Nä, en stor fet diss till såna äckliga människor.
BLÄ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0