Jennys BFF

Det här inlägget vill jag tillägna mina två bästa vänner

Emmha
(www.baraemmha.blogg.se)

Emma är flickan som alltid finns där oavsett vad.
Jag kan berätta allt för henne, här finns inga hemligheter inte.
Emmha är den som hjälper mej att andas när jag allt går åt helvete.
det är hon som sopar ihop bitarna oh bygger upp mej igen när jag har rasat.
Det är Emmha som talar om när jag fattar dåliga beslut.
Hon håller ett vakande öga på mej när hon anar att ja e påväg att göra bort mej.
Att vara vän med mej innebär att stå ut med mitt dåliga humör, att orka med alla mina dåliga perioder.
Det klarar Emmha galant, och även om hon tröttnar på mina down perionder visar hon det aldrig.
Emmha är flickan som får min värld att bli en aning bättre.
Jag älskar denna flicka så otroligt mycket.




Sanna
(www.sannit.blogg.se)

Min vän sen 16 år tillbaka.
Från den dagen vi träffades har vi varit som ler och långhalm.
Vi har ofta sagt att vi är en och samma person fast i två kroppar.
Vi tänker likadant om allt.
Sanna är den som förstår mej fullt ut.
Jag behöver aldrig förklara nåt, hon vet ändå.
Sanna är den som ger mej goda råd när mina egna har tagit slut.
Hon är den som är ärlig oavsett om jag kommer att gilla det hon säger eller inte.
Sanna får mej att se vuxet på saker och ting, när jag helt har tappat omdömet.
Jag hade inte varit den jag är idag om inte Sanna hade funnits, jag har henne att tacka för mycket.
Jag älskar Sanna av hela mitt hjärta och jag vet att vi kommer att vara vänner livet ut





Kommentarer
Postat av: sanna

Nja gumman. Fick tårar i ögonen när jag läste ditt inlägg, väldigt fint:).

Du är den finaste, puss på dig min bästa Nennie

2009-09-23 @ 09:47:17
URL: http://sannit.blogg.se/
Postat av: Emmha

Naaw du är väll för söt!! Älskar dig stumpan!

Gud vad smal jag var på bilden btw...

2009-09-23 @ 14:54:52
URL: http://baraemmha.blogg.se/
Postat av: Emmha

Sv: Nej den viktigaste dagen på året är ju den 1a november.. Vad händer den 15e?? Hmmm jag kan inte komma på nått som händer då...

Hmmmm.. Nej ingeting alls! ;)

2009-09-23 @ 17:30:14
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0