Kryssning

På torsdag åker jag och min mamma på kryssning.
Det va länge sen vi gjorde nåt bara hon och jag.
Så det ska bli väldans trevligt att få ha mamma för sej själv i 24 timmar =)

Kryssningen är en väääääldigt försenad 50 års present till min mamma.
Äta och dricka gott och bara umgås.
Det ser jag väldigt mycket fram emot.

Pratade precis med min älskling Sanna
Å nej gumman, han "råkade" inte ringa dej.
Det är jag helt övertygad om.
Man saknar ju inte kossan förrän båset e tomt, å han har väl insett nu att han gjorde ett jättemisstag som lät dej gå.
Synd för honom att du har ett underbart liv med din Anders då =)

Nu e det dags att byta om för att såsmåningom gå till jobbet.
Imorgon, ledig.
Underbart.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0