På små rosa moln

Ni vet när det känns som att alla världens problem inte existerar?
Så känner jag just nu.
Jag går runt och är allmänt lycklig.
Jag får fina sms med jämna mellanrum som gör mej glad och som får mej att le.

Vad det beror på vet jag inte riktigt.
Kanske beror det på ***, eller så beror det på att jag har fått rätsida på livet.
Eller så beror det på alla underbara människor jag har runt omkring mej.
Mina vänner.
Mina RIKTIGA vänner.

Tanken på dej får mej att le, du är en fin människa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du aldrig lär dig, var det inte du som skulle vara singel och utan killar nu i minst ett år? // E

2009-09-14 @ 18:24:07
Postat av: Veronica

Rusa inte in i något nytt för fort bara. Det vore synd om du blev ledsen igen. Men lite rosa moln på sidan om är aldrig fel :p

2009-09-14 @ 19:02:03
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: sanna

Shit happens when you party naked!!!!

Me like rosa moln0)

Kram

2009-09-14 @ 21:34:46
URL: http://sannit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0