Sveriges värsta bilförare

Har ni sett det programmet?
Jag funderar på att söka dit.

En förklaring :
På väg hem från KAlmar häll dom på me en massa vägarbeten strax innan söderköping.
Ja kom til en massa vägkoner med en stor skylt med en pil "kör här"

"Hur fan ska ja komma emellan dom där"
 tänkte jag och va beredd på att backa för att kunna plavera mej bättre och komma igenom.
Men ja hade en bil bakom och kunde gärna inte lägga i backen. Så ja kör över(!) konerna och kollar i backspegeln.
Bilen bakom mej kör runt där det finns betydligt mer plats.

Snacka om att man e blåst.
Ibland undrar jag hur ja kunde få körkort överhuvudtaget.
Å ja undrar va han i bilen bakom tänkte??!!!

Jag vet inte riktigt va ja ska skylla på heller.
Att jag va trött kanske =)

Nu: Fortsätta platta håret
Sen: Pilla med naglarna

PoK


Kommentarer
Postat av: Mika

hahahahha

hade kunnat betala massor för att få se det!!!! =)

2009-09-08 @ 22:10:32
URL: http://mika83.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

2009-09-21 @ 13:31:24
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0