This i s life

Insåg just hur skönt jag tycker att det är att bo själv.

Jag och Svea sov till 14 ungefär, sen ett långt härligt bad och lite telefonpratande med Marianne.

Jag gör precis som jag själv vill och det är ingen som kan säga varken bu eller bä.

Hur ska jag någonsin kunna stadga mej och bilda familj när jag njuter så av att leva som jag gör nu?
Jag kommer och går som jag vill och det enda ansvar jag har är mitt jobb och Svea.

Jag passar på att njuta medans jag kan, och ja, jag är lycklig igen.
Ikväll ska ja umgås med det finaste som finns.
Emmha (vem annars)

Kanske en sväng ner på stan och kolla om det är nå kul människor ute.

Nu: Mys med Svea
Sen: Mys med Emmha =)

PoK

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Man kan vara särbo också! Det är så mycket vanligare än vad man tror.

2009-09-05 @ 17:03:45
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0