Bara för att jag är så jäkla ego ;)

Ja skjutsade mamma till Söderrtälje och passade på att handla lite.
Mest "ta hand o mmej själv" grejer.


Body scrub
Babyolja för att ja AVSKYR att smöra in mej, men vill inte va en torris för det
Hårfärg så att jag kan se utsom folk i skallen igen
Naglar för kommande festligheter
Scahmpo och balsam (har blivit totalt påverkad av reklamen på tv)

Sen hanlade jag en massa annat som inte e så kul att visa.

Typ toapapper för ett halvår typ =)

Nu ska ja fixa och greja för att sen gå hem till Pirre och Henke och säga grattis.

Ikväll är det avtackning av Helene.

Tycker det är skit tråkigt att hon ska sluta.

Ja gillar henne vansinnigt mycket.


Kommentarer
Postat av: Betsy

Åhh vad synd att hon ska sluta. Kan inte du hälsa henne från mig??

2010-04-27 @ 16:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0