Dags att jobba igen

Min lediga dag försvann fortare än va ja önskade.
Jag åkte iallafall hem till Emmha och Angelica.
Jag och Emmha tog en lååååång promenad till Willys och tillbaka.
Sen kollade vi på en gammal klassiker.
Djurkyrkogården.

Den va läskig, men inte så läskig som ja minns från min barndom.
Tvåan ska ses inom en snar framtid.

Ja försökte lura Pirre att han va tvungen att sova hos mej eftersom ja hade kollat skräckfilm.
Jag vet inte om han gick på det, men han sov här iallafall.

Vi pratade en del igår om saker som gjorde mej så fantastiskt glad.
Men man ska inte hoppas för mycket, och vi skyndar långsamt.
Men det  va mysigt att prata lite om framtiden.

Ute är det skitkallt och jag är inte ett dugg sugen på att gå ut och gå.
Men jag måste.

Bara att bita ihop och klä på sej lite mer kläder.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0