Fredagskväll

kvällen kommer att spedneras i hemmet framför nån film.
Ja ska upp tidigt och jobba imorgon.

Hela dagen har jag haft en märklig känsla i hela kroppen, som att det är påväg att hända nåt.
Ja kan inte svara på om det är en positiv eller negativ känsla.
Men nåt är pågång.
Jättekonstigt känns det.

Min kropp håller på att balla ur.
Ja fryser och svettas om vartannat.
Jag mår illa, framför allt efter ja har ätit.
Ja vaknar flera ggr på nätterna av att ja inte ligger bra, eller av nån annan konstig anledning.
Jagh ar alltså inte sovit en hel natt på vad som känsn som en evighet.

Inte nog med det.
Mitt humör pendlar hela tiden.
Ja kan va fly förbannad för att i nästa sekund skratta som en galning.
Ja börjar gråta till filmer som inte ens är sorliga.

Jag har superduper energi ena sekunden, för att i nästa sekund knappt orka andas...

Ja tror bestämt att ja håller på att bli galen på riktigt =)


Kommentarer
Postat av: Dannii

Vet du vad jag tror Jenny?? Dax att göra ett grav-test..

Den där känslan, och de där beteendet känner jag igen..

Och det är gravid beteende :o

Så var det iallafall för mig när jag var det!!

Hoppas att allt är bra med dig för övrigt iallafall :)

Postat av: micaela-mamma till Måns

Håller med talaren här över..

Jag mådde as illa när jag åt mat..



kram

2010-04-24 @ 08:32:50
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0