Hej och tack!

Helt plötsligt blev ja paniktrött.
Håret är iallafall klart, int evet jag om det blev bra, och det tänker jag inte ta reda på heller.
Förrens imorgon.

Jag frågade Pirre idag när ja skulle få en bebis.
Han tittade på mej som om jag vore alldeles galen.
"Men vaddå? Ska ja behöva vänta 10 år? Då kommer alla mina ägg vara döda"
Då skrattade han lite.
Ja tror inte han förstår att jag menar allvar ;)

Nä, men skämt åsido.
Jag ska få ordning på min ekonomi först innan en eventuell bebis ens kan diskuteras.
Men jag är på god väg.
Det ser nämligen ut att lösa sej.

Nu alla mina små hallontroll ska det bli jävligt skönt att gosa ner sej under täcket.
Ja ska försöka sova till nio imorgon.
Men jag lovar inget!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0