Idag

Vaknade när hjärtat gick till jobbet.
Hade lite svårt att somna om efter det.
Men snabbt som attan halade jag fram telefonen och ringde skatteverket.
Ja kommer få mina deklarations papper imorgon.
Ett bekymmer mindre att oroa sej för.

Min dag ser ut på följande sätt:
*Promenad
*Besök på banken
*Handla lite kaffe och annat nödvändigt man behöver för att överleva
*Åka till hjärtats jobb med matlåda och cigg
*Möte kl 13 i Södertälje
*Jobba 15-21

Igår va ja ute och gick 2 ggr.
Så himla bra gjort av mej
Fast ja känner mej själv så himla väl.
Om ett par dagar kommer jag att tycka att det är tråkigt och lägga ner.
Men ja ska göra ett försök.
Som ja sa till Lena:
"Jag gör ett sista försök till att få en beach kropp, funkar inte det kan ja lika gärna vara en tjockis jämt" =)

Pratade med underbara kusifin igår om jobb.
Hoppas ja kan få komma på intervju på hennes jobb, det vore kalas.
Nähe, nu e det nog dags att dra på sej promenadkläderna och göra lite nytta.

PoK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0