Lite morgongnäll

Vaknade av att kl ringde 05:00
Är ganska pigg trots att jag hade sjukt svårt för att somna igår.
Gosade lite me Svea innan ja va TVUNGEN att gå upp för att inte kissa på mej.
Nu, när ja har känt efter lite, så har jagvisst ont i ryggen.
Eller snarare bak på vänster sida.
Måste ha legat som en liten ostbåge inatt.


Och snälla nån, va e det för väder?
Jag vet att det inte hjälper ett dugg att gnälla på vädret, för det blir knappast bättre för det.
Men jag kände att jag va tvungen.

Ikväll är planen att hänga me pojken min.
Vi ska kolla på film och äta chips.
(För min del blir det grönsaker med dipp eftersom ja inte äter en masa skräp)

Men, vi får se hur det blir.
Man vet aldrig riktigt.
Min fina kusin ville visst gå ut en sväng ikväll.
Jag tror nog att jag stannar hemma, men som sagt.
Man vet aldrig.

Nu blir det mer kaffe och en förhoppning om att jag klarar av denna dag utan att bryta ihop =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0