Morrn morrn

Som vanligt kan ja inte sova.
Det börjar likna lite pensionärsfasoner.
Lägga sej tidigt och vakna tidigt.
Trots att mamma har sovit här (om ni minns så snarkar hon som ett helt fotbollslag) har ja sovit ganska bra.
Med bomull i öronen och kuddarna över huvudet så hörde ja henne knappt.

Nu har ja betalat mina räkningar, och ska skjutsa mamma in till Södertälje och sen handla.

Ikväll blir det jobb till 21.15, sen ska ja väl gå hem till Pirre en sväng och gratta Henke som fyller år idag.
Grattis till honom btw =)

Jag och mitt gos pratade om att åka till Kalmar på valborg.
Men det är inget bestämt än eftersom vi måste skaffa hundvakt i såfall.

Nu ska ja röra på min lilla rumpa och åka mot tälje.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0