Mycket att stå i

Det känns som att jag inte hinner med allt jag borde göra.
Jag jobbar kväll hela veckan, men det är möten och annat viktigt som ska hinnas med oxå.
Jag orkar inte gå upp 7 varje morgon för att hinna alla måsten innan jobbet.
Veckan har knappt börjat och jag är super speedad.
Och vansinnigt stressad.

Det är påtryckningar från alla håll och kanter.
Löften som ska hållas, vänner som ska hinnas med, sakaer som ska ordnas och fixas, deklarationer som har hamnat på villovägar som jag måste få tag på.
Jag söker med ljus och lykta efter ett extra jobb för att klara av ekonomin, men det ser inte så ljust ut.

Valborg närmar sej och jag stressar upp mej för att jag inte kan erbjuda nån festlig tillställnng
För vet ni vad jag helst av allt vill göra.
Åka till Kalmar.
Grilla på verandan och dricka öl tills solen går ner.

Jag måste lära mej att ta det lite lungt. Att inte härja loss över saker som ja faktiskt inte måsta ta tag i just nu.

Ja skulle behöva en paus.
Unna mej att ta det lungt ett par dagar...
Kolla film, läsa, slappa i myskläder....
A allt sånt som slappisar gör =)

Oj oj oj
Tilloch med detta inlägg har ja skrivit i ett rasande tempo för att hinna fixa innan hjärtat kommer....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0