Promenad nr 1

Precis hemkommen från den dagliga promenaden.
Det va liiite jobbigare idag.
Men nu är det gjort.
Promenad nr 2 kommer äga rum ikväll när jag har rast från jobbet.
Det känns inte helt omöjligt att uppnå de mål jag har satt till sommaren.

Att skippa kolhydrater är inget större problem då ja inte äter potatis eller vitt bröd i vanliga fall.
Inte heller sockret då jag inte är nån stor godisätare.
Det som kommer bli svårt är att låta bli pastan och chipsen.

De som känner mej vet att om det gick, skulle ja kunna leva på chips.
Men men
Ett par månader av mitt liv utan skräpmat ska jag nog klara =)

Nu ska ja till banen och sen till Pirres jobb.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0