Såhär är det

Man kan inte alltid tyck lika om allt och det blir konflikter.
Det bästa med Pirre är att det faktiskt går att diskutera, även om det spårar ur ibland.
Vi kommer förmodligen aldrig göra slut, om inte nån utav oss hittar nån annan.
Kärleken är för stark och jag har svårt att tänka mej ett liv utan honom.

Vi kanske inte har samma syn på saker och ting och vi kanske inte hat samma mål, men när kärleken finns där så bortser man från såna saker.

Huvudet och hjärtat samarbetar sällan så det är bara att gilla läget.
Jag älskar honom och vill ha honom i mitt liv!





Kommentarer
Postat av: Veronica

Äkta kärlek övervinner det mesta. Så är det :) Se bara till att du på riktigt är lycklig. Jag bryr mig om dig.

Kram

2010-04-08 @ 13:30:28
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0