Sommardäck: Check!

Idag har min favorit pojke och hans vän bytt däcken på våfflan.
Det gick snabbt och smärtfritt och jag har redan tagit en provtur.
Funkar fantastiskt bra.

Inte nog med det.
De tvättade henne oxå.
Ja kommer att bli bortskämd m det ska fortsätta såhär.
Jag har det väldigt bra ska ni veta =)

Årets första grillning är avklarad oxå.
Jag, Emmha, Pirre och Henke tog oss till hökmossen igår och grillade korv.
Underbart.

Nu sitter ja här ch väntar på min karl som kommer vilken sekund som helst.
Det blir film ikväll och en jäkla massa gos =)
Livet är underbart!

Jag fick reda på en sak idag som gjorde mej väldigt glad!
Grattis till er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0