Hej jag heter Jenny och jag är din hemmafru

Jag ska hinna städa, tvätta, jobba, laga mat (det gör jag visserligen väldigt sällan), umgås med mina vänner, umgås med min pojkvän, mm

Min fråga är nu hur alla andra hinner allt detta?
Dessutom kanske man har en unge eller två.
Som det ser ut nu kommer jag aldrig hinna skaffa barn, jag har inte ens tid med allt det andra som måste göras.

Visst, jag skulle kinna strunta i att tvätta, städa, jobba, umgås med vänner, umgås med pojkvännen, men va skulle det vara för liv??

Nu tycker ni säkert att Pirre kan ju hjälpa mej med städa och tvätt.
Jo, kanske det, men jag hinner alltid före honom, för att jag gillar när det är städat och tomt i tvättkorgen.
Den enda gången det är stökigt här hemma är när jagh ar tappat orken, för det gör jag ibland.
Ibland är kag så slut i kroppen och huvudet att jag knappt orkar andas.

På tal om det, nu ska jag tvätta Pirres kläder så att det blir ordning nån gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0