Lycka

Mitt liv känns så fantastiskt bra just nu.
Vågar egentligen inte skriva så, för varje gång jag gör det så händer det nåt som gör att hela min värld rasar.
Men jag chansar =)

Alldeles strax kommer lilla mamma förbi på en kaffe innan vi ska åka till Willys.
Våfflan måste rastas lite, och jag ska ladda inför morgondagen.

Trots all lycka finns det en del mörka moln på min himmel.
Jag går inte in på några detaljer, utan jag hoppas attd et löser sej snarats, eller att jag åtminstone får en förklaring på det hela ;)
Nu blir ni nyfikna va??

Pirre har varit en duktig pojkvän idag och fixat "dörren" till vardagsrummet.
Nu kan Svea äntligen få flytta hit, så slipper mamma va hos henne hela tiden.
Familjen kommer inom kort att vara samlad igen =)


En fråga bara?
Hur jävla snabbt växer gräs egentligen? Får ångest när ja kollar ut, dags att klippa snart igen......
Kan det inte bara bli liiiiite vinter snart??


PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0