Middagsbjudning

När ja kom hem igår meddelade min karl att vi skulle bli bjudna på middag.
Klejan kom hit, fixade och grejade i köket och gjorde det godaste jag har ätit på länge.
det va så onyttigt att man gick upp i vikt bara av att kolla på det, men ja skulle äta det idag igen om det hade blivit nåt över =)

Efter middagen kom Elina och vi satt på balkongen ett tag och drack lite öl/cider.
MYCKET trevligt.
Vi satt till tolv och pratade om allt och inget.
Ja och mitt hjärta satte på Ice age 3 när vi gick och la oss, men jag somnade på en gång...
Jätte trött.

Idag ska jag tvätta, men innan dess blir det en hel del popcorn , en och en annan film och sen lite gos me gubben när han kommer hem =)

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0