Om det bara vore fredag nu...

Då är det paus i kaloriräknandet och jag får äta vad jag vill och i hur stora mängder jag vill.
Det kommer bli kalas =)

Jag planerar att sitta hemma framför nån bra film med en massa gosaker att välja mellan.
På lördag blir det antagligen Stockholm Cruising me Marre.
Gillar't!

Imorgon jobbar jag äntligen dagpass, det är välkommet efter en och en halv veckas kvällspass.
Mitt jobb kanske verkar enkelt för vissa, men jag lovar, det sliter på psyket emellanåt.

Efter avslutat pass ska jag hem och städa undan lite, gå på promenad med Jess och sen ringa Marre.
Tänkte föreslå en fika på stan imorogn.

Nu mina vänner ska jag krypa ner i sängen bredvid min sovande sambo och glo på lite tv innan sovdags.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0