På min lediga dag ska jag...

...tvätta
Såklart, va annars?
OCH försöka ge mej på rabatterna.
Kanske även klippa gräset, om jag hittar nyckeln till förrådet där gräsklipparen är =)

Helgen flög förbi.
Jobbade med en ny vikarie som är en toppentjej, va jag har skrattat.
Sånt gillar vi, när det är kul att vara på jobbet.

Jag har varit ruskigt trött i helgen.
I lördags när jag kom hem kl 16 va jag så trött att jag inte orkade annat än att ramla ihop i soffan.
Söndag morgon likaså, vem har bestämt att man måste gå upp kl 6 en söndagsmorgon??
Ibland saknar jag mitt jobb på dagis, fast enbart av den orsaken att det va lediga helger och röda dagar.
Men, jag ska inte klaga, jag vet.

Idag kommer Pirres mamma över och ska tvätta mattor, och så ska jag försöka hinna me en fika med Erica =)

Nu gott folk, ska jag dricka mer kaffe och snart gå ut med hunden.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0