Tjoho för att vakna tidigt

KL är inte ens halv nio och jag har varit uppe ett tag redan.
Jag va en mycket duktig flicka igår.
Tvättade 7 maskiner, klippte gräset, rensade ogräs (med lite hjälp från svärmor) va på långpromenad med Jessie och påbörjade städning.
Idag fortsätter jag städa, eftersom jag va helt slut igår och inte orkade göra klart.

Jobb 14.15-21.15
4 dagar sen ledig igen.
Tanken va väl att vi skulle tälta i helgen, men jag vägrar omd et är molningt.
Då kommer jag på rikitigt att frýsa ihjäl.
Det är Stockholm Cruising i helgen som jag gärna vill gå på, man kanaske skulle ta sej till Stockholm på lördag.
Det återstår atts e.

Nu mina vänner är det dags för morgon ciggen.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0