Åldersnoja

Ibland får jag lite panik över att jag börjr bli gammal
Jag närmar mej 30 med en rasande fart
Önskar ibland att jag vore yngre
Mest för att jag är så rädd att jag inte kommer hinna med allt som jag har planerat och vill

Men så kommer jag till insikt och tänker:
"Vem fan vill vara 18-20 igen???"
*Bo kvar hemma (jag flyttade visserligen hemifrån när jag va 19, men vissa loosers bor ju hemma i den åldern)
*Inte ha nån utbildning
*Inte ha nåt jobb
*Inte ha kökort
*Inte ha bil
Nä tacka vet jag då att vara 26 och ha allt det

Om jag bara fokuserar och ser framåt så kommer jag nog hinna me en hel del innan det e dags att säga hej då

Näää jag har varit 20 en gång, jag tror att det räcker =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0