Dag 1

Sådär då
Idag börjas det
Jag tycker faktiskt att det ska bli riktigt spännande med den nya dieten
Pirre frågade igår va det är jag ska banta bort
"Ehhh.... ja ska bara kolla om det funkar, Se det som ett experiment"

Jg bad om inga åsikter igår
Men Emmha kan ju bara inte låta bli ;)
" Jag vet att du sa att man ska behålla sina åsikter för sej själv. Men jag tänkte bara såhär:
Det är ju inte så att du är tjock som i "Du är vad du äter", utan om du bara äter nyttigt så funkar ju det me"

Du har så rätt min älskade vän
Men jag bara måste prova

Jag har ju liksom inget att gnälla om nuförtiden och eftersom jag är the gnäll master så kan jag ju då pipa om hur jobbigt det är att bara äta soppa
Och om hur äcklig den är =)

Så idag ska det handlas
Ica Maxi
Undrar om de har matlådor där?


A just det...
Den senaste tiden har jag , nästan varje natt drömt om barn
Antingen att jag själv är gravid eller nån jag känner
Vaknar av att jag är alldeles kallsvettig
Undra va det kan betyda
Jag vet att drömmar oftast inte betyder det man tror
Hmmm ska googla drömtydning =)

Nähe, nu e det dags att förbereda mej för tvättstugan

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0