Go morgon

1 Januari 2010
Idag är början på resten av mitt liv
Jag började det nya året med en enorm lyckokänsla
Det känns som om mitt hjärta har svällt upp oc lixom inte får plats i kroppen längre

Nyårsafton spenderades i sällskap av Svea
Somande till tonerna av grannens stereo runt två tiden och vaknade igen vid fyra när min älskade kom hem.
Nu ligger han och småsnarkar i soffan och jag förbereder mej för att gå till jobbet.

Jag firar mitt nya år ikväll tillsammans  med min familj
Trots vissa sura miner från min sida i veckan så tror jag att kvällen kommer bli toppen

Jag kommer förmodligen mest umgås med min fina kusin.

Nu: Kaffe och cigg

 

Jag är så lycklig över att jag fann dej

Dy fyller mitt liv med så mycket glädje

Kärleken till dej är så stor att jag knappt kan andas


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en bra start!

2010-01-02 @ 23:22:12
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0