Psykopatvarning

Det finns männsikor som får mej att rysa av obehag
Människor som inte har nått gott alls i kroppen
Som består av ren ondska

Hua säger jag bara!!!

Men nu till trevligare saker
Eller ja, mindre otrevliga är nog det korrekta uttrycket

Vaknade runt 04 tiden imorse
Igen
Det liksom kryper i kroppen och jag kan inte ligga still
Så ja gick upp och betalade räkningar
Nu är jag fattig igen
Men
Jag är glad att jag KAN betala mina räkningar

Dessutom börjar ju min nya sparande livstil nu
Inte en krona på onödiga utgifter

Dagens planer är följande
*Plocka ihop all tvätt som ligger överallt i hela lägenheten
(tvättid imorgon)
*Göra lite plats för min mamma som ska bo här i två veckor
*Dricka kopiösa mängder kaffe för att inte däcka
*Köra en sväng med våfflan
*Jobba 14-21

OCH, får inte glömma
Det dagliga skvallersamtalet med Emmha =)

Nu ska jag ringa och väcka min karl.
PoK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0