Tack och hej

Fick höra en hel del intressanta saker igår

Känner ni tjejen som påstår sej hata falska människor, men som är den största skitsnackaren i stan.
Som öppnar käften i tid och odtid om allt och alla
Tjejen som sprider rykten när det tar slut mellan hennes kompis och hennes kille och får kompisen att framstå som ett psyko

Vet ni vad?
Jah känner den tjejen och jag blev så sjukt besviken, arg och ledsen igår när jag fick höra detta (och en MASSA annat)
Därför väljer jag att pausa våran vänskap, för sånt orkar jag inte med.
Jag snackar oxå skit emellanåt, vem gör inte det?
Men ärligt, varje dag och hela tiden?
Har man inte lite bättre saker för sej?





Kommentarer
Postat av: micaela

jag tror att folk som snackar skit snack VARJE dag är avensjuka....

2010-01-10 @ 13:27:49
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Veronica

Usch vad trist! Såna människor klarar man sig utan.

2010-01-11 @ 13:16:00
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0