2 dagar kvar

Sen är det efterlängtad ledighet lördag, söndag.
Och jag har ordnat det så bra för mej.
Idah jobbar jag 7-14 och imorgon har jag kommpat 2,5 timmar så jag jobbar 7.30-12

Komptimmar är ett bra påhitt tyvker jag.
För hur slönt är det inte att få sluta kl 12 en fredag?

För er som undrar så går min diet ganska bra.
Det är nog första gången på väldigt länge som jag klarar mer än tre dagar.
Jag är idag inne på dag 9, 41 dagar kvar *suck*
Men väljer man att äta bort hela semestern så har man inget val.
Eller jo det är klart man har, man kan strunta i att man har lagt på sej och gå omkring och vara tjock, men det är inte direkt min melodi =)

Det ska bli spännande när min våg kommer och se hur mycket jag har tappat =)

Förgoppningsvis får jag me mej Pirre till Ikea efter jobbet idag.
Det brukar krävas en del övertalning men jag har ett starkt srgument.

"Det är ju för vårat gemensamma nya hem"
Det kan han ju inte motstå...

Nu ska jag göra mej klar för lite arbete...

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0