Aj som fan

Det blev en sväng till Ikea igår.

Jag fick med mej Heidi.

Hittade allt jag skulle ha, eller allt och allt, en bokhylla och en säng =)

När vi ska åka hem ser jag att bilens ena framdäck har fått punktering.

Hela min värld rasade.

Där står vi, på Ikeas parkering med ett platt däck, och hur fan ska vi kunna komma hem.

Så det va bara att börja leta fram domkraft och reservdäck och stå där i den kvava värmen och byta däck.

Men vet ni vad??

Jag fixade det.

Alldeles själv.

MEN, jag lyckades naturligvis skada mej lite.

Ett sår på tummen som gör förbaskat ont och en sträckning på baksidan av benet.

Resultatet av detta är att jag och Pirre haltade i takt (eller otakt) när vi gick från nya lägenheten och hem.


Så nu efterlyser jag ett sommardäck till en toyota.
Nån som har ett till övers??

=)


Kommentarer
Postat av: Emmha

Kommer sakna dig med mitt hjärta! :) Men jag är bara 7 timmar bort med bil och sen kommer vi bo nära en flygplats och det går flyg från sverige dit ;)

2010-07-23 @ 14:45:43
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0