Fantastiska dag

Idag har varit en alldeles underbar dag.
Inte för npn särskild anledning, det har bara varit så himla bra allting idag.

Jag skulle försöka skruva ihop bokhyllan idag.
Det slutade med att det va Pirre som skruvade och jag som tittade på.
Han är så händig min karl ;)
Jag blev alldeles sentimental över att det va våran första gemensamma möbel.
Pirre va inte lika sentimental.
"Jävla Ikea skit"

Jag gillar våran nya bokhylla och nu är det bara två delar kvar.
Eftersom jag tog mej vatten över huvudet och bara satte fel saker på fel plats hela tiden får mitt projekt bli att sätta ihop sängen.
Det är bara att skruva dit 4 ben så det borde jag ju klara av =)

Vi lever i ett totalt kaos just nu med grejer överallt.
Jag har dagar då jag avskyr stök, så jag måste ju medge att det tär på psyket emellanåt.
Men snart så e det klart.

Ikväll ska vi titta på "prinsessan och grodan"
Pirres förslag och jag är inte sen att tacka nej =)

Nu är det dags för en dusch och sen film mys med mitt lilla gos <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0