Funderingar

Vad gör man när det känns som om allt håller på att försvinna?
När  "vår framtid"  känns alltmer avlägsen.
Hur vet man säkert om man ska stanna eller gå?

Man ska lyssna på sitt innersta, jag vet
Men om mitt innersta är ett enda virrvarr av "jag vet inte" hur ska jag kunna veta då?

För varje dag som går utan att jag hör nåt försvinner alltmer.
Hur tänkte han när han planerade att åka iväg och sen stänga av mobilen?
Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker INTE att det är ok!

Jag förväntade mej inte att han skulle höra av sej varje dag, men ett sms då och då så at jag vet att han lever och har det bra vore ju trevligt.

Vad vill han ha sagt med detta beteende?
Eftersom han inte är här och kan svara på det så byggs mina egna funderingar och misstankar upp.

En del av mej vill att han ska komma hem med en jättebra förklaring
En annan del av mej vill bara skita i allt, packa hans saker och be honom dra åt helvete.

Jag vet inte somsagt.
Det enda jag vet just nu är att ju fler dagar som går, desto mer förbannad blir jag.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska inte acceptera för mycket skit från någon man älskar, men som tar en för givet. Då är det bättre att låta den personen gå och gå vidare själv. Kanske hittar man tillbaka, eller inte. Men man lever bara en gång och då ska man vara lycklig.

2010-07-13 @ 13:56:20
Postat av: Veronica

Kanske kan allt bli bra igen när han kommer hem, men vad för förklaring kan egentligen göra ett försvinnande okej? Du kan inte ställa upp på precis vad som helst. Det är synd att du ska gå runt och oroa dig för honom när det finns så mycket annat skoj du kan göra. Du missar allt annat som händer. Frågan är om han är medveten om vad han gör mot dig... Du är värd det bästa!

Kram

2010-07-13 @ 17:50:12
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du måste förstå att du är värd så mycket bättre. En tjej med BRA självkänsla skulle inte utstå hälften så mycket skit som du. Det kanske är tufft att höra men man är helt enkelt inget offer, förreän man gör sig till ett offer... en människa går inte att ändra på, du gör valet hur ditt liv ska vara, om du ska vara lycklig. Och du är ung, du kan fortfarande skapa din framtid. Ingen annan. Man lever bara en gång...

2010-07-13 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0