Hej halsinfektion

Eftersom mitt jobb har bestämt att jag måste ha ett förstadags intyg på att jag är sjuk fick jag forsla min febriga kropp till Previa i Södertälje.
Det va lite otäck att köra när hjärnan kändes som bomull, men det fick gå.
Hellre det än att sitta och plågas på en buss.

Väl på Previa konstaterades det att jag hade fått en virusinfektion i halsen och hade feber (näheee??)
Man kan ju inte bota ett virus så jag fick mitt sjukintyg och order om att vila.
Åkte hem, gick ut med hunden (pik, pik) och bäddade ner mej i soffan.
Här har jag legat sen dess och kollat på Tre kronor.
Min karl hålle sej borta.
Han påstår att det är för att jag är sjuk, jag skulle vilja påstå nåt helt annat.

Nu ska jag fortsätta och kolla på film, men ska först försöka ta mej till affären och köpa nåt att dricka.


Hörs när jag känner mej bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0