Jag är fast

Minns ni tv serien Tre Kronor som gick i början på 90 talet?
Jag är helt såld på den serien.
Har precis avslutat säsong 3, nu väntar jag på säsong 4.
Spännande, spännande

Idag har jag varit och fikat hos Erica.
Jag har nog aldrig träffat en människa som är så avslappnad när det gäller sin graviditet.
Hon planerar att jobba tills det är två veckor kvar innan förlossningen, och har mått kalas under hela tiden.
Heja Erica <3

Min egna biologiska klocka börjar göra sej påmind igen när det finns en massa gravida kvinnor omkring mej hela tiden.
Men jag får ta mitt förnuft till fånga och vänta ett tag.

Nu blir det lite slö tittande på tv innan jag ska sova...
Imorgon väntas det stekning om vädret tillåter.

PoK


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahaha jag tittar också på den serien till och från :) Den är ju asbra!!

2010-07-20 @ 13:02:19
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0