Kan inte sova

Igår när jag kom hem från jobbet åkte jag direkt hem Södertälje för att hämta Pirre.
Skrattar lika gott varje gång Jess får på sej sitt bilbälte. Hon liksom snurrar in sej och ligger härsan och tvärsan över hela baksätet inlindad i bältet.
Behöver jag tala om att hon inte gillar det speciellt??

Kom hem och började packa, packa, packa
Slänga, slänga, slänga...

Kl 23:55 tog Pirre påsen jag hade i handen och ställde deni hallen.
"Ge dej nu"
Ok, han hade rätt, jag va ju tvungen att försöka sova lite.
Men så kom jag ju på ungerfär 00:45 att jag höll på att hungra ihjäl eftersom jag av någon anledning inte hade fått i mej nån mat på jobbet.
Upp och gjorde två knäckesmörgåsar med keso, blev mätt efter en, men tyckte det va onödigt att slänga den andra, så den slank ner den me =)

Då hade väl klockan hunnit bli iallafall strax efter ett, och nu är jag vaken igen.
Jag har kanske sovit tre timmar, max, men är ändå sjukt pigg.

Kanske beror det på att jag har en hel del att stå i de närmaste dagarna.
Det ska packas, åka till Ikea, ragga kartonger, packa upp, tvätta, campa, handla, hitta nån som kan köra med släp eftersom jag inte vågar, slänga saker på tveta tippen, städa...
Och mitt i allt detta ska jag hinna jobba oxå.
Hujeda mej...

Jag kommer att få förvandlas till superkvinnan ett tag framöver för att hinna allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0