Måndag igen

Helgen flög förbi.
Jag insåg att jag inte längre tål alkohol då jag tillbringade lördagen med att bo på toaletten efter en utekväll med mina fina vänner i fredags.
Ingen större förlust, jag kan festa utan att dricka alkohol.

Jag och gubben rörde oss inte många meter från soffan under helgen.
Skönt att bara vara och inte göra nåt särskilt.
Det blev mycket film, och en och en annan chipspåse.
Jag vet, jag dietar, men man måste ju få fuska ibland ;)

Emmha flyttar troligen ifrån mej i höst.
Hur hade hon tänkt att jag skulle klara mej utan henne?

Veckan som kommer är fullbokad.
Min enda lediga dag är torsdag då jag tydligen har lovat att hjälpa till att städa.
Kul?
Inte det minsta, men har man lovat så har man.

Jag kan trösta mej med att jag jobbar dagpass hela veckan, utom lördag och söndag, så ja kommer ha massa tid över till allt som måste göras.
Imorgon MÅSTE jag ringa däckservice om ett nytt däck.
Man kan tydligen laga en punktering, det visste inte jag.

Ute känns det som höst, det är grått och ruggigt.
Det gör inget, då behöver jag inte känna mig tvungen att pressa i solen varje ledig minut =)

Nähe mina vänner, dags att slänga på sej kläder och bege sej till jobbet strax =)

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0