Nu är det go'natt

Jag oroar mej bara för ännu en natt med svårt att somna.
Men det är ok ändå, imorgon är jag ledig och ska ta mej till stranden med Ante.
OM solen behagar skina när jag går upp vill säga.

Jag ska nu sluta tjata om mitt tragiska förhålladne till karln som kallar sej min pojkvän.
Än så länge lever vi ihop och inget kommer att förändras förren han kommer hem och jag får prata med honom.
Så därför är det onödigt att bara skriva en massa gnällinlägg, och gå runt och tänka och fundera.
Nu är det som det är just nu.
Men jag vill tacka för alla kommentarer, tro mej ni kommer få läsa mer gnäll när denna resan är över.

Nu tänkte jag gosa ner mej med katten i soffan och kolla på sex and the city som börjar kl 23.

See ya!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du får gnälla hur mycket du vill :) Jag önskar att jag en gång i tiden hade modet att gnälla hos någon, då kanske den någon hade kunnat få mig att lämna min dåvarande karl tidigare. Hoppas att allt löser sig för dig gumman!!

Kram

2010-07-15 @ 00:14:48
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0