Räkna kalorier

Som så många gånger förr är det nu dags för en ny diet.
En osm jag har "hittat på" själv.
Jag har blandat en massa olika tips från olika dieter och fixat en som (jag tror) passar mej.

Jag förväntar mej inte att det kommer att funka, men det är kul att ha nåt att göra.
Inser ni att jag har ett så tråkigt liv att jag går på diet för att det ska hända nåt kul.
Tragiskt...

Iallafall

Kalorier ska numera räknas och begränsas.
Jag får äta precis vad jag vill, bara jag inte stoppar i mej mer än det dagliga behovet av kalorier, gärna mindre.
Alltså, nu när det är så varmt och jag inte tränar nåt överhuvudtaget, ska jag äta max 1520 kalorier.
För att gå ner mina semesterkilo väljer jag att bara äta 1000 kalorier.

Är inne på fjärde dagen och än så länge har det gått bra.
Men idag är jag vansinnigt hungrig...

Så jag, som aldrig äter frukost, längtar tills det är dags att jobba så ja kan äta fil =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0