Sömnlös

Jag hade så sjukt svårt att somna igår.
Kl hann bli tre innan jag kände att ja kunde slappna av tillräckligt för att somna.
Det resulterade i att jag sov till 11 idag. Väldigt skönt , men jag är ju supertrött =)
Nåväl, ja hinner nog piggna till innan det är dags för jobb.

Sen jag började jobba har det varit över 30 grader inomhus på avdelningen.
Det är riktigt jobbigt att ens röra sej lite.
Och för att inte tala om de boende.
Det är inte kul för dom när det är så varmt.
Men jag ska försöka att inte klaga på värmen idag, snart e det vinter och kallt igen.
Jag säger bara att det åtminstone kunde vara svalt inne =)

Jag fick en kommentar på förra inlägget om att göra sej själv till ett offer.
Det vill jag inte påstå att jag gör.

JAg har tänkt så många ggr att nä nu får det vara nog.
Men ändå stannar jag.
Nåt hindrar mej från att gå.
Kanske är det kärlek?
Nu har jag dock fått nog (igen)
Jag försökte att ringa N's mobil igår.
Den va oxå avstängd.
Kan det då vara så att mobilerna helt enkelt inte funkar, eller e det bara ett patetiskt försök från min sida att hitta en förklaring?




Kommentarer
Postat av: lina

om han brydde sig skulle han för allt i världen hitta/låna en annan telefon att ringa ifrån.. eller?

2010-07-14 @ 12:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0