Tredje dagen

Jag har inte gått upp ur sängen på tre dagar.
Jo jag hämtade min mobil i Hovsjö igår, men annars har jag bara legat här.
I sängen.
Och varit på väg att börja gråta flera ggr, men lyckats att inte.
Käkar atarax som godis därför att ångesten håller på att käkar upp mej.
va jag har ångest för??
Det gamla vanliga..
Jag tänker för mycket. På saker som jag inte vill egentligen, men som ändå finns där!

Jag orkar inte blogga mer just nu.
Mer atarax åt folket.
Hörs när jag har piggnat till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va hände med Kalmarresan? :-O

2010-07-05 @ 20:43:30
Postat av: Veronica

Ta Vofflan och kom hem till mig nån kväll så tar vi en fika och pratar lite. Min axel finns om du vill gråta en skvätt!! Jag kanske inte förstår eller kommer med goda råd men jag kan lyssna.

Puss och kram

2010-07-05 @ 22:22:21
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0