Blåmärksben och bulor i huvudet

Igår tog vi en tripp till Ikea.
Inte för att jag behövde nåt (som vanligt) men handlade ändå en massa (som vanligt)
Påväg till bilen lyckades jag missa en skylt och råkade då naturligtvis tjonga i huvudet i skylten.

"Meh varför sa du inte att ja va påväg in i skylten?"
"Ja trodde du såg den
"
Uppenbarligen inte!

Mina ben ser ut som sommarben på barn.
Fulla med blåmärken och skrapsår.
Den förbaskade ismassa som har tagit över Nykvarn är förrädisk och livsfarlig.
Jag ramlar mest hela tiden.

Nu ska jag se om jag kan hitta lite böcker att roa mej med i helgen.

PoK


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du får sluta ha klackar på isig mark :p Fast jag har också ramlat massor men utan klackar! Hoppas att bulan försvinner snabbt.

2010-03-16 @ 17:08:59
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0