Det är så härligt att ha nåt att skylla på

Det bestämdes i förra veckan att den 1 mars skulle jag och min kära vän Emmha börja motionera igen.
idag är det den 1 mars och hur många av er tror att jag har gjort mer än nödvändigt idag?
Nä precis
Jag har inte gjort nån nytta alls.
Förutom att vara en trevlig flickvän och umgås med pojkvännen.

Jag sov tillochme bort tvättiden, ojojoj

Men

Nu till det bästa.

Jag är faktiskt sjuk, vilket gör att jag helt enkelt FÅR lata en hel dag om jag vill

Jag behöver inte motionera

Jag har en anledning att ligga på soffan och sova bort tvättiden

Jag får tycka synd om mej själv och jag behöver inte ha ångest för att jag är slö

Så tack bacillerna för att ni valde att bosätta er i min näsa just nu, när jag faktiskt inte orkade börja vara nyttig och sund

Det bästa botemedlet mot en förkylning är att äta en massa skräpmat
De har jag gjort
Med besked!


Kommentarer
Postat av: Emmha

Ett: Den som sa det han va det! ;) Två: Du får inte träna när du har hosta.. för dne kan krypa neråt och bli lunginflammtion

2010-03-01 @ 23:31:00
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0