Ett litet avslöjande

Jag har utformat en liten fobi på sista tiden.
Nämligen kroppshår (framförallt då mitt eget)
Orakade ben och armhålor får mej att vilja kräkas litegrann
Detsamma gäller ofilade fötter.
*ryser*
Jag vet inte varför ja tycker att det är så äckligt med orakade ben.
Men jag vet att jag känner mej sjukt ofräsch om ja inte har rakat benen
Förr, när ja va yngre spelade det mej ingen större roll
Men saker och ting ändras.
Tydligen =)


Så om nån undrar varför det tar så lång tid för mej att duscha så vet ni nu varför =)


Kommentarer
Postat av: Danielle

Jag håller med dig heeelt.. stubb och kraffsiga ofilade fötter är vidrigt, samma med lång tånaglar, haha riktigt äckligt :P

Postat av: Veronica

Hugaligen! Rakat är bäst! Jag hatar också kroppshår och ofilade fötter ska vi inte tala om!! Bläää! Jag vill också kräkas litegrann.. Det finns en dam på mitt gym som alltid filar fötterna i duschen. Henne har jag lust att ge en propp varje gång. Så jävla äckligt!!

2010-03-02 @ 17:08:20
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0