Hej lediga Måndag

Åhhh va det är skönt att vara ledig på måndagar.
Det har varit helt ok att jobba i helgen.
Träffade Betsy igårkväll innanjag skulle gå hem.
Det va trevligt.
Hon sa fina saker till  mej som fick mej att växa ytterligare ett par centimeter.
Tack Betsy!

Idag skiner solen och det är plusgrader ute.
Man kanske skulle ta en promenad lite senare.
Jag insåg i helgen att jag verkligen måste ta tag i min träning.
Jag har dock ingen karaktär och kan helr enkelt inte låta bli allt gott som finns att äta.
Men va fan

Vem vill ligga i vassen och sola i sommar lixom?
Nä, skärpning Jenny!!!


Kommentarer
Postat av: Dannii

Är också ledig idag..

Och det finns inget bättre än att vakna på måndagen och tänka jag e ledig så ja får somna om , om ja vill !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0