Med risk för att låta tjatig

Men vet ni vad?
Jag jobbar bara en dag till, sen är jag leeeeeedig!
Jag har varit lite halvsliten hela veckan, med ont i halsen och huvudvärk.
Men jag tror att det börjar släppa lite.
Ialla fall huvudvärken.

Helgen har en massa kul att erbjuda.
Jag får se vilket jag väljer.

Imorse runt halv fem tyckte Svea att det va dagas att "städa" runt sin matskål.
Vilket gjorde att jag i ren frustration flög upp ur sängen, lite halvt galen och jagade rätt på henne för att kunna stänga in henne i badrumet.
Sen kunde jag inte somna om eftersom jag på riktigt höll på att frysa ihjäl.
Det kommer bli en toppendag idag! :/

Nu: Kaffe
Snart: Slava ett par timmar åt kommunen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0