Tisdag

Fan va den lediga tiden gick fort då.
Nu är det ju dags att jobba igen.
Men bara fyra dagar, sen har jag ledig helg igen.

Jag och Heidi ska åka till Elmia ochkollar bilar.
Nä, jag är inte speciellt intresserad, och jag tycker raggare är lite märkliga.
Men va fan.
Det ska bli roligt att åka nånstans och göra nåt annat än att bara sitta å tönta i Nykvarn.

Det finns tre platser kvar i bilen om det är nån som skulle vilja följa me =)

 

Nu ska ja försöka reda ut trasslet i mitt hår och dricka lite kaffe!

 

PoK


Kommentarer
Postat av: Dannii

Ååååh va ja blir avundsjuk, ja vill också åka till elmia, men har ingen bil i dagsläget... Men du kan väl tänka på mig när du e där, haha !!

Ja de där me skräck filmer, kenny somnade ju de aset, haha.. Så filmen vart mycket läskigare när jag upptäckte att jag var den enda som tittade.. Det var en gång, som ja hoppade till så halva jag hamnade utanför soffan och täcket råkade ja kasta i ansiktet på kenny när jag själv skulle gömma mig under de haha !! Kolla på den, den e faktiskt skit bra.. Tycker ja :P

Postat av: Anonym

hade du inte haft en i bilen som hatar mig, hade jag nog hängt på eftersom jag är i Södertälje till helgen! men hoppas ni får det så kul! =)

2010-03-30 @ 18:05:06
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahahaha Danni, du e festlig =)

Ja ska övertala min karl att se den med mej om han int eredan har sett den

2010-03-30 @ 22:18:42
URL: http://nennie1.blogg.se/
Postat av: Emmha

Hahaha Anne! Jag sa samma sak! ;)

2010-03-31 @ 00:33:16
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0