3 av 7

Ja ska tydligen jobba 7 dagar i rad.
Ja har bytt lite dagar med Johanna så hon kunde få lite ledigt.
Så idag är det dag tre av sju.

Jag vet hur det brukar bli.
Runt femte, sjätte  dagen är man helt förvirrad och bara skrattar åt allt för att man är så tröt.
Inget fel att skratta visserligen =)

Igår va ja en snäll kompis och skjutsade in Heidi till södertälje.
Skulle ha följt me henne, men jag orkade helt enkelt inte.
Eller ja hade kanske orkat, men jag hade ingen lust.
Så det blev en kväll framför tv:n istället.

Ikväll ska det jobbas igen då som sagt.
Även om jag gärna hade legat kvar i sängen hela dagen så är det skönt att ha nåt att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0