Det ska va gött å leva

Iår vart ja så ofattbart sugen på glass.
Så ja köpte faktiskt det, trots att det är mitt i veckan.
Jag va tvunen att tröstäta lite eftersom min huvudvärk vägrade släppa.
På tal om huvudvärk så är det ett återkommande problem i min vardag.

Ungefär en vecka nu har ja haft ont i huvudet ett par ggr om dagen.
Nu ä'r det så illa att jag har ont hela tiden.
Men ni kan vara luna, jag ska träffa en läkare imorgon.

Idag efter jobbet ska jag träffa beteendevetare kvinnan.
Ja hoppas att hon kan hjälpa mej få ordning på mina ibland jobbiga mörka tankar.
Hon ska ha gjort nån sorts "profil" på mej tills idag.
Låter spännande.

Jobbar 8-13.30 idag, sen är ja ledig till på lördag.
Jag och Emmha ska torsdagsöla imoron, fast utan ölen.

Nu ska jag försöka vakna lite, med mera kaffe och en cig.
pok


Kommentarer
Postat av: Anne

äter du ordentligt?? :)

2010-05-07 @ 09:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0